Nasze działania ukierunkowane są
przede wszystkim na osobisty rozwój dziecka, jego dążenie do samorealizacji, autokreacji i budowania własnej tożsamości poprzez doświadczanie siebie w relacjach z osobami z najbliższego środowiska oraz w bezpośrednim kontakcie z przyrodą.
Chcemy, aby nasi wychowankowie byli świadomi swojego miejsca i roli w coraz bardziej zmieniającym się świecie. Aby byli przygotowani do przyjmowania na siebie różnorodnych ról społecznych, dokonywania wyborów i ponoszenia odpowiedzialności za te wybory.
W stałej współpracy z rodzicami wspomagamy rozwój dzieci tak, by w przyszłości były samodzielnie twórcze i odpowiedzialne. Nauka tolerancji pomaga dzieciom zrozumieć i akceptować różnorodność, ucząc szacunku do innych bez względu na wygląd czy kulturę.
W codziennej pracy stwarzamy sytuacje edukacyjne, które umożliwiają wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień i kształtowaniu czynności intelektualnych potrzebnych im w dalszej edukacji.
Indywidualna praca z dziećmi w małolicznych grupach (max 16 osób) pozwala nauczycielowi na poświęcenie każdemu dziecku wystarczającej ilości czasu, stwarza możliwość niwelowania różnic rozwojowych. Odpowiednio ukierunkowany rozwój dziecka w grupie rówieśniczej nabiera właściwego tempa, zarówno w sferze społecznej jak i w kontekście przyswajania nowych umiejętności.
Chcemy, aby nasi wychowankowie byli świadomi swojego miejsca i roli w coraz bardziej zmieniającym się świecie. Aby byli przygotowani do przyjmowania na siebie różnorodnych ról społecznych, dokonywania wyborów i ponoszenia odpowiedzialności za te wybory.
W stałej współpracy z rodzicami wspomagamy rozwój dzieci tak, by w przyszłości były samodzielnie twórcze i odpowiedzialne. Nauka tolerancji pomaga dzieciom zrozumieć i akceptować różnorodność, ucząc szacunku do innych bez względu na wygląd czy kulturę.
W codziennej pracy stwarzamy sytuacje edukacyjne, które umożliwiają wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień i kształtowaniu czynności intelektualnych potrzebnych im w dalszej edukacji.
Indywidualna praca z dziećmi w małolicznych grupach (max 16 osób) pozwala nauczycielowi na poświęcenie każdemu dziecku wystarczającej ilości czasu, stwarza możliwość niwelowania różnic rozwojowych. Odpowiednio ukierunkowany rozwój dziecka w grupie rówieśniczej nabiera właściwego tempa, zarówno w sferze społecznej jak i w kontekście przyswajania nowych umiejętności.

